Dag 3 - Reisverslag uit Jämsä, Finland van DNAFinland - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Jämsä, Finland van DNAFinland - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Aike

01 Februari 2014 | Finland, Jämsä

Vandaag hebben we niet zoveel gedaan. Behalve ons en een paar bewakers van het terrein is er niemand aanwezig op de campus. Tevens was er een sneeuwbui van een hele dag.

We zijn vandaag dus ook binnen gebleven om andere dingen te doen. Zo moesten we nog een presentatie in elkaar zetten die we woensdag moeten houden. Deze presentatie is voor studenten van de campus die toerisme doen (kleine 50 man..)

Tevens hebben we onze kamer wat schoon gemaakt en een van de koelkasten. Verder hebben we wat gelezen en muziek geluisterd.

Als avondeten wouden wij pannenkoeken maken. Hiervoor hadden wij boodschappen gedaan gister. Wat trouwens nog een hele klus is. Er staat zowat nergens iets op in het engels. Hierdoor hadden we blijkbaar het verkeerde meel gepakt. Er kwamen ook geen pannenkoeken uit. Dus het beslag hebben we weggegooid. Toen hebben we maar eieren gebakken en mini baugette's gemaakt.

Omdat er niemand is buiten ons in het huisje, zijn we gaan kijken waar de andere vier dan moeten verblijven. Boven zitten blijkbaar 3 kamers voor 2 personen en een douche met toilet.

Voor de rest zien we nog wel wat we vanavond gaan doen.

Groetjes uit Finland

• 01 Februari 2014 - 18:33

Piet Paulisma:

wat een heerlijke dag niet

• 01 Februari 2014 - 18:44

Frans En Dauphine:

lekker even een dagje rust.