dag 19 - Reisverslag uit Jämsä, Finland van DNAFinland - WaarBenJij.nu dag 19 - Reisverslag uit Jämsä, Finland van DNAFinland - WaarBenJij.nu

dag 19

Door: dominique

17 Februari 2014 | Finland, Jämsä

heey allemaal,

vandaag zijn wij naar Avitus geweest op een nieuwe afdeling deze afdeling had alles te maken met stof. ze maken op deze afdeling kleden tasjes en dat allemaal door te weven. wij hebben vandaag geholpen bij het proces om de kleden te maken. en ook om artikelen in elkaar te zetten wat dan weer door verkocht word aan winkels of personen.

daarnaast hebben wij meer informatie gekregen over de cliënten dit was erg leerzaam.

we hebben na onze stage nog eventjes de laatste boodschappen gedaan en kunnen voorlopig voort.

om deze dag af te sluiten kijken we nog even een filmpje en dan is morgen weer een nieuwe dag.

gr van hier

• 18 Februari 2014 - 21:17

Opa En Oma:

hallo jongelui.

Zoals wij steeds lezen gaat het wel goed met jullie he

Wij vinden het fijn om steeds wat van jullie te horen en

hoe jullie je redden met stage en eten te combineren, heel goed hoor.