Dag 27 - Reisverslag uit Jämsä, Finland van DNAFinland - WaarBenJij.nu Dag 27 - Reisverslag uit Jämsä, Finland van DNAFinland - WaarBenJij.nu

Dag 27

Door: Aike

26 Februari 2014 | Finland, Jämsä

Hoi!

Vandaag zijn we weer naar Himos geweest. Echter hebben we niet de kinderen bezig gehouden vandaag. We stonden namelijk om half 11 al op de skies. We zijn 3x voor 11u van de kinderheuvel gegaan. Om te oefenen met remmen etc. Niemand ging met ons mee om het ons te leren.

Om 11u hadden we lunch tot half 12.

Om ongeveer 11.45 stonden we weer met de skies bij de kinderheuvel. Daar zijn we nog 2x afgegaan voor we naar de volgende heuvel gegaan. Deze was iets hoger. Het was ook een stuk enger om naar beneden te gaan. Als eerste omdat die heuvel vol was met mensen die eraf gingen etc. en gewoon de hoogte waardoor je sneller naar beneden gaat. Hier zijn we echter nog een aantal keer vanaf geweest.

Bij de kinderberg hoorde we ineens mensen nederlands praten, dat was eigenlijk best grappig. Weer een nederlander die getrouwd was met een fin.

Om 1u zijn we wat gaan drinken. Om half 2 hebben we onze skies ingeleverd en zijn we gaan helpen met opruimen van de spullen van onze groep.

We hebben trouwens gratis skies gekregen, dat was wel erg lief!
Tevens zijn we beide niet gevallen en hebben we ook geen gebroken benen of iets dergelijks.

Groetjes van hier!