dag 49 - Reisverslag uit Jämsä, Finland van DNAFinland - WaarBenJij.nu dag 49 - Reisverslag uit Jämsä, Finland van DNAFinland - WaarBenJij.nu

dag 49

Door: dominique

20 Maart 2014 | Finland, Jämsä

vandaag was een spannende dag omdat we vandaag onze reis maakten naar de cruise. het begon allemaal om 9 uur in de ochtend toen stonden we op en eenmaal klaar voor vertrek gingen we eerst langs een leraar die had ons nog wat te vertellen over 2 komende schooldag. eenmaal daar klaar geweest te zijn gingen we verder en liepen we richten het bus station. als eerste stop gingen we langs het postkantoor om een pakketje naar me ouders te sturen eenmaal daar klaar te zijn gingen we naar de supermarkt om daar een warm broodje te halen als lunch omdat nog te eten voor we aan de bus reis begonnen. nou het was zo ver het was kwart voor 12 en we mochten al de bus in onze namen werden afgestreept en de lange 4,5 uur kon beginnen. toen de bus reis over was gingen wij de boot op eerst onze bagage weg gebracht naar onze kamer verdieping 10. eenmaal onze bagage geloosd te hebben zijn we naar het hoofd dek gegaan en zijn gaan shoppen in een taxfree winkel en een tassen winkel. toen we daar me klaar waren hebben we al onze spullen naar onze kamer gebracht en zijn wat kleins gaan eten bij een restaurantje want we hadden pas diner om 8 uur. eenmaal ook avond gegeten te hebben zijn we in een café geweest en hebben daar cocktails gedronken en muziek geluisterd dit was onze dag alweer.

groetjes van hier