Dag 57 - Reisverslag uit Jämsä, Finland van DNAFinland - WaarBenJij.nu Dag 57 - Reisverslag uit Jämsä, Finland van DNAFinland - WaarBenJij.nu

Dag 57

Door: Aike

28 Maart 2014 | Finland, Jämsä

Hoi!

Vandaag zijn we wederom naar stage gegaan. In de morgen heeft dominique clienten geholpen met werken en ik heb clienten geholpen met dingen opplakken. Tegen een uur of 12 ging ik met mijn groep naar een kampvuur, hiervoor had ik dominique mee gevraagd en ze mocht ook mee. (Van het kampvuur kreeg ik 's morgens wat te horen van een client)

Het kampvuur was erg leuk. We hebben uitgekeken op het mooie natuur hier en hebben zelf worstjes gebraden boven het kampvuur.

Toen we thuis kwamen hebben we nog even gelezen en gegeten. Tevens hebben we de koffer verder ingepakt en om 9u zijn we gaan lopen naar het station. Om 10u vertrok onze trein richting Tampere. Eenmaal in Tampere hadden we een uur wachttijd en zijn we bij de mac nog even wat gaan halen. Om 12u ging de trein naar Kolari, we kwamen erachter dat we geen wifi hadden. Dit was best vervelend want de reis duurde 12u ongeveer. Omdat we niet veel geld kwijt wouden zijn, hebben we voor gewone stoelen gekozen, dit doen we nooit meer.

Groetjes van hier!