Dag 57 - Reisverslag uit Jämsä, Finland van DNAFinland - WaarBenJij.nu Dag 57 - Reisverslag uit Jämsä, Finland van DNAFinland - WaarBenJij.nu

Dag 57

Door: Aike

Blijf op de hoogte en volg

28 Maart 2014 | Finland, Jämsä

Hoi!

Vandaag zijn we wederom naar stage gegaan. In de morgen heeft dominique clienten geholpen met werken en ik heb clienten geholpen met dingen opplakken. Tegen een uur of 12 ging ik met mijn groep naar een kampvuur, hiervoor had ik dominique mee gevraagd en ze mocht ook mee. (Van het kampvuur kreeg ik 's morgens wat te horen van een client)

Het kampvuur was erg leuk. We hebben uitgekeken op het mooie natuur hier en hebben zelf worstjes gebraden boven het kampvuur.

Toen we thuis kwamen hebben we nog even gelezen en gegeten. Tevens hebben we de koffer verder ingepakt en om 9u zijn we gaan lopen naar het station. Om 10u vertrok onze trein richting Tampere. Eenmaal in Tampere hadden we een uur wachttijd en zijn we bij de mac nog even wat gaan halen. Om 12u ging de trein naar Kolari, we kwamen erachter dat we geen wifi hadden. Dit was best vervelend want de reis duurde 12u ongeveer. Omdat we niet veel geld kwijt wouden zijn, hebben we voor gewone stoelen gekozen, dit doen we nooit meer.

Groetjes van hier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Jämsä

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 April 2014

Dag 67

06 April 2014

dag 66

05 April 2014

Dag 65

04 April 2014

dag 64

03 April 2014

dag 63

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 11892

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: