Dag 46 - Reisverslag uit Jämsä, Finland van DNAFinland - WaarBenJij.nu Dag 46 - Reisverslag uit Jämsä, Finland van DNAFinland - WaarBenJij.nu

Dag 46

Door: Aike

Blijf op de hoogte en volg

17 Maart 2014 | Finland, Jämsä

Hoi,

Ik kreeg vandaag een smsje dat we achter liepen met onze blog.. Excuus, echter zal dit nog wel vaker voorkomen.

Vandaag kregen we te horen dat we volgende week woensdag weer gaan kijken bij een huis van de clienten en nog een apart soort werkplaats.

Voor de rest heb ik (Aike) verder gewerkt aan mijn haakproject en Dominique heeft clienten geholpen met hun werkzaamheden. Voor de rest zijn we boodschappen wezen doen en hebben we gewassen.

Morgen gaan we naar een speciale school in Jyväskylä, daar zijn we de hele dag. Als we daar klaar zijn gaan we nog even de stad in. In de avond gaan we lasergamen met mensen van de campus. (Dit verhaal zal dus wel even op zich laten wachten [a])

Groetjes van hier :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Jämsä

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 April 2014

Dag 67

06 April 2014

dag 66

05 April 2014

Dag 65

04 April 2014

dag 64

03 April 2014

dag 63

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 11893

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: